İyi geceler 😁🙄bişi sormak istiyorum soru yukarda idrarimi yaparken bir sıkışma oluyor ve bu ağrı yumurtaliklarimin orsys bir. Yere vuruyor tövbe tövbe o an acaba doğumdan sonra bişi mi unuttular içinde diye düşünüyorum 😑😅hiç bsdina gelen oldu mu ya bayadir var bu arada aylardır var ama önemsemedim