Merhaba 2ay 11 günlük oğlum var. Doğduğundan beridir tek benim için problem olan şey gece uykusu. Benim uykum aşırı hafif, oğlum da gazlı bi bebek. Bugunlerde azalmış olmasına rağmen gece surekli kıpır kıpır ığk mığk sesler cıkartıyor ve ben de her yarım saatte bir 20dkda bir sürekli uyanıyorum. Hele beslenme saati yaklasınca artık iyice hareketleniyor(son 1 saat kala). Bu durum duzelecek mi yoksa ben artık alısmalı mıyım? İnanın gece uyumak fobim oldu uyuyamayacağım diye hep geriliyorum basıma bela bu hafif uyku🥲🥲