Kızlar bebegım 5 aylık doktorumuzun onerısıyle avakado ıle tadımlara başladık, normal beslenmeye 6 aydan sonra gecıcez bu ay 1 yemek kasıgını geçmeyecek sekılde sadece alerjı tadımı ve alışması ıcın başladık. dün avakado tatmadı bıle bugün bır çay kaşığı kadar yedı az evvel vücudunda nokta nokta sıvılxe gıbı şeyleri çıktı kızardı bu neyın nesı alerjı mı bu saatte doktora da ulaşamam