acarrr1 Hangisi daha iyi deneyimli anneler bebeğim 1 ay 11 günlük optipro kullanıyorum bebeğim kolik bir bebek aşırı gazlı hem beslensin vitamin açısından fakir olmasın hem de gazı ve gelişimi için destek olsun istiyorum sizce hangisi ? 🫠
bekt55_ acarrr1 ben optipro kullanıyorum benim bebeğim kolik gazlı olmadı ilk dogdugunda hipp kullandım aşırı gaz yapmıştı ondan sonra sma optipro hiç gaz kabız olmadı
acarrr1 hurreminruhu onu da deneyeyim o zaman inşallah severek devam ederiz aşırı aşırı kolik bir bebek
hurreminruhu acarrr1 benim büyük kız 18 ay kolik sancılar çekti. Günde iki saat uyurdu sadece (gece gündüz toplam) hipp diğer mamalara göre daha rahat ettiriyordu
acarrr1 bekt55_ yani bizde de öyle aman aman denilecek kadar yapmadı ama aşırı gazlı olmaya başladı bebeğim şimdilik Comfort ve gaz damlası kullanıyorum inşallah iyi gelir