Kizlar asma yapraklarını ben 5 lik bidona koydum yani komşumla tuzlu su salamura işte pek anlamam komşum yardımcı oldu ama dolaba koymam gerekiyordu bende onu unuttum bugün gördüm 2 hafta falan oluyor yapali da bozulmuş mudur yapraklar inşallah birşey olmaz ya