Saricizgilibeyazev Kızlar bende böyle ara ara sol tarafıma doğru devrilecek gibi oluyorum .. yani nasıl anlatılır bu durum başka bilemedim 🤷🏻♀️ niye böyle olur ki acaba var mı bazen benim gibi dengesini sağlayamayan ..bir rahatsızlık olabilir mi ki 🤦🏻♀️
babyandmoms Saricizgilibeyazev böyle bir rahatsızlık var kulağımızdaki sıvı azalırsa denge sorunumuz oluyor kbb görünmenizi tavsiye ederim
zumramomm Saricizgilibeyazev Geçmiş olsun canım Kulaklarına baktırdın mi hiç??bas dönmen,kulak ağrısı çınlaması oluyor mu hic?ben çok cektigim için bilirim
zumramomm Saricizgilibeyazev orta kulaktan kaynakli olabilir,(iltihap,kristal oynamasi olabilir)gerçi benimki ileri derece hastalikti.2kere ameliyat geçirdim.
Araf Demir ve B12 eksikliği yapabilir canım önce kan değerlerine baktır normalse kulak burun boğaza gitmeni öneririm
zumramomm Saricizgilibeyazev hep olan hastalıklar canım.cok teşekkür ederim.umarim sizin ciddi bir sorununuz çıkmaz.ihmal etmeyin
Rojbiin Saricizgilibeyazev uzun boLiysan ayak numaranda kücükse denge problemi o yüzdende yasaya bilirsin bi tanidim 175 ayak numarasi 36 pat küt oraya buraya devriliyordu denge kuramiyordu
Omerinannesi342 Saricizgilibeyazev kulakla ilgili canım ben kbb doktoruna gittim denge testi yaptı cidden dengem bozukmuş eskiden hep orta kulak iltihabı olurdum kulağımın zarı yara olmuş o yüzden
SukranUras Saricizgilibeyazev kulak kristelleriyle alakakı olabilir. Korkutmak istemem ama ilerlerse ani bayılma görülebiliyo eğer onunla alakalıysa. Bence acilen görün bi kbbye. Umarım bi şeyin yoktur 🌸