Haticeyns 4 yaş çocukların ben merkezci oldukları bir dönem kabaca en bencil oldukları diyebiliriz. Her şeye ben ben ben. Dünya 4 yaşındaki çocukların etrafında dönüyor 😂 inat sinir öfke hırçınlık bunlarla baş etmenin en güzel yolu ona seçenek sunmak. Mesela dışarıya çıkacaksınız, siz ona kırmızı tişört giydirmek istediniz ama kesinlikle giymek istemiyorsa bir kırmızı bir mavi tişört gösterin o karar versin, sabah kahvaltı da yumurta yemek istemedi mi tercih sunun omlet mi haşlanmış yumurta mı diye gibi gibi. İlk günden pat diye sonuç göstermeyebilir tabii ki ama zamanla kararları kendi verdigini görünce egosu tatmin olucak ve düzene girecektir 😌