7 aylık bebeğim bugun öğlen saat 13:00 dan beri birden ateşlendi hastaneye götürdük genel muayne oldu sorun yok . Kan verdik crpsi normal hiç bir sorunu yok. Düşmeyen ateşi var 38 den aşağı inmiyor en yüksek 38.9 oluyor sürekli soğuk bez koyuyoruz ağlıyor uykusu var uyuyamıyor . Acaba diş mi? Dişse bu kadar saatlerdir geçmeyen sürekli sabit ve yükselen ateş normal mi? 4 saatte bir calpol veriyorum işede yaramıyor bilgisi olan yazabilir mi lütfen