Mahbeker 1002202 emziriyorsaniz kafasını çeker. Ya da ağzından sızar. En geç 2 saatte bir emzirin uyandırıp. Belli bir süre sonra alışkanlık olacak uyandırmaniza gerek kalmayacak 🙂 mutlu bebisli günler 🐞 🎀
1002202 Mahbeker öyle yapıyorum sezaryen doğum yaptım ilk 3 gün sütüm gelmedi mama verdik ondan korkuyorum ya yetmezse diye
1002202 Almila65 doymazsa huzursuz olur ağlar sürekli galiba yani emip uyuyor 1.5 2 saat sonra kendi kalkıyor yine emiyor