Merhabalar bayanlar.. cok kotuyum kizim 8 aylik cok guzel duzenimiz vardi ta ki iki gun onceye kadar.. annemlerde binkac gun kaldim duzenimiz oturdugu icin orada da cok guzel uyuyordu hatta aramizda konustuk burda masallahi var felan diye en son gelecegimiz gun annemin yatagindan dustu kizim bisey olmamis ellerinin dizlerinin uzerine dusmus yani kafasini vurmamis gittigimde sese surunme pozisyonunda duruyordu ama korkmustu o gunden beri eve geldim uyutuyorum gunduz bisey yok yine aglayarak uyaniyo boynuma sariliyo birakmak istemiyo gece butun duzenimiz bouldu evde uyutuyorum yatagina koyunca agliyo aliyorumul uyuyo emiyo ama geri koyamiyorum hemen agliyo korktugu icin mi yoksa 8. Ay ataginda diye mi neden sasirdim kaldim iki gunduz asla uyuyamiyorum basina gelen var mi bana yardimci okur musunuz bu arada atak 9. Gundeymisiz baktim ama iki gun once hicbisey yoktu cok iydi hatta