Ftmkrnc Kizlar 5 Mayısta kan verdim Beta HCG 0.2 ydinama bu gün evde idrar testi yaptım pozitif çıktı anlamadım adetim kan verdiğimde zaten gecikmisti
Ogulcan Ftmkrnc 0.2 de zaten gebelik yok canım doğal olarak idrarda da çıkmaz adet gecikmenizin stres yada mevsimsel geçlerden dolayı olabilir
Ftmkrnc Ogulcan bende anlamadım testtemi sorun var bilemedim ki arada 15 gün var bu kadar erken idrarda çıkma ihtimali de yok ama pozitif çıktı korkuyorum da
Ftmkrnc defmommy sağol cnm inşallah yoktur kafayı yicem düşünmekten 5 mayistaki kanda 0.2 ama idrar testi direk pozitif çıkti