zenginoldum efnan-bebe34 yoo bir sey hissedilmedi. Deprem meprem olmadi cicegim . Senin başin dönmüş olabilir . Ben oturdum cekirdek citliyorum, hâla da uykum yok
Merryyy efnan-bebe34 evet oğlumu uyutuyordum kucağımdaydı çıtırdama sesleri geldi ilk onu dinliyordum birden vurdu geçti annemde çöp atmaya inmişti aklıma hemen o geldi rabbim beterinden korusun korkudan zor uyurum şimdi 😔
efnan-bebe34 ada99 tekrar başa sardık yaa bir anda yataktan fırladım küçükte bile hisseder olduk korkar olduk
efnan-bebe34 Merryyy evet ya bende de iki yaş ve 4 aylık bebe var işten geldim nöbetten yorgun yorgun korktum
hasan033 efnan-bebe34 evet olmuş sabah haberlerde gördüm dört büyüklüğünde fln Allah’ım korusun herkesi geçmiş olsun
efnan-bebe34 @“Usnac1995”#p35794052 20 dakika oldu yaa korkutuyor insanı Allahın takdiri ama insanın çocukları olunca
efnan-bebe34 pozitifanne06 4.2 oldu yaa 20 dakika önce onu bile hisseder olduk ne güzel hissetmediniz siz bari
efnan-bebe34 pozitifanne06 Bismillâhillezi lâ yedurru ma’asmihi şey’ün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semi’ul alim okuyalım bari çocuklarımıza kendimize Rabbim korusun