avkatanne kesinlikle, panik halinde iken gerçekten her okunan şey insanı etkiliyor. Aman boşverin, böyle forumlarda falan boş yere birileriyle tartışıp asabınızı bozmaya hiç değmez.. Buraları takmaya gerek kalmayacak kadar gerçek bir hayat var, bizleri mutlu ve huzurlu hissettiren şeylere odaklanmalıyız 🙂 Teşekkür ederim bu arada…