annebalim_ kevser16 markadan markaya degısıyor çoğu zaman sızınkı ne marka ben 7.5 kılo ıken 4 5 kullanıyordum
mavii_98 kevser16 molfix kullanıyorum oğlum 9 kilo 4 numara kullanıyorum bezin kilo ağırlığı 9-14 kilo çok sıkmasın rahatsız etmesin diye bir tık büyük kullanıyorum
CaganikoFernandez mavii_98 benim oğlum da 9 kilo molfix kullanıyoruz 4+ küçük geliyor hem çiş kaka taşıyor hem de lastik izi oluyor kıpkırmızı bacaklar
Bebegimm1 kevser16 4+ kullanıyorm 9 kılo yazıyor bezin dışında tam oluyor bi dahaki ay 5 e geçerim göbek kısmı sıkmaya başlar minies kullanıyrm
3oglanannesi kevser16 hemen hemen aynı kilodalar şuan 3 numara kullanıyorum 4 9 kilo arasi çünkü…..1 aylik bezim var..sondasinda 4 numara kullanıcam..3 te 4 te olur farketemz.
pozitifanne06 kevser16 boyuna bağlı, bebem 4 aylıkken 8 kiloydu 5 kullandım. 10 aylıkken 9 kiloydu ama boyu uzun olduğu için bacakları inceldi, taşıyordu 4 numaraya geri döndüm.