Kızlar bebişim 3 ay 10 günlük .Kız bebek kilosu 6.330 du 3 aya girerken.Dk 3300 aslında iyi kilo aldı ama son ay sadece 400 gr almıştı.meme reddi yaşıyoruz ama bi şekilde emziriyorum gezerek vs. Kendi doktoru ili aylıkken 3 saatte bi uyandırıp emzir dedi.3. Ay kontrole gitmedik.ama çocuk bazen 3 saatte uyanmıyor zorlamama rağmen zaten ben 4 saat bekletiyorum .Ama çoğu kişi 6 saat bekliyor hatta bazı doktorlar da uyanana kadar emzirmeyin diyor .Siz napıyorsunuz bekleyen var mı doktorlarınız ne diyor uykusunu bölüyorum diye üzülüyorum yoksa da aç kalacak diye üzülüyorum