emoseren Kızlar 7 aylık ikizlerim var. Hayat inanılmaz zorlaştı. Gözümün feri gitti resmen insanlıktan çıktım. Şu ay olsun düzelir bu ay olsun düzelir diyorlar hersey hep daha kötüye gidiyo.. biri uyuyo öteki kalkıyo, birini kucagına al diğeri aglıyo kendimi berbat hissediyorum.. sürekli herkes tek çocuga bakıyor ben niye 2 taneye bakıyorum bu haksızlık diye tövbe estagfurullah isyan noktasına çok geliyorum. buraya gelipte tek çocuk büyütüp ondan bundan şikayet edenleri asla anlamıyorum ve sinir oluyorum. Abi bi tane çocuk ya bi tane ne kadar zor olabilir ki???!! Yok 2 saatte bir kalkıyor geceleri yok gündüz sadece 1 saat uyudu hiç dinlenemedim bilmem ne.. ben gece 2 saat kesintisiz uyusam zevkten dörtköşe oluyorum. Gündüz uykuları ı 10 dk aynı ana denk getisem de sırtımı dinlendirsem diye kıvranıyorum. Çevremde herkes “ahh ne güzel ikisi bir çıktı aradan ne şanslısın “diyorlar onları ayrı dövmek istiyorum… Herşey bu kadar zor olmak zorunda mı? Biz hiç rahatlayamacak mıyız? Var mı benim gibi olan dertleşelim ben çok kötüyüm ☹️
bloommom emoseren eminim ki ikiz üçüz çocuk büyütmek daha zordur ama emin olun tek çocukta kolay değil kendiniz anne olarak zorluklardan bahsederken diğer anneleri bu denli yermeniz saçma olmuş
aptallarsizii emoseren benim de 2 çocuğum var ikiz değiller ama ikiz gibiler aralarında çok yok 17 ay arayla doğum yaptım büyük oğlumda sorun yokta küçük oğlum 10 çocuğa bedel tek çocuk deyip geçmeyin herkesin çocuğu kendine zor gürümcemşn 4 tane çocuğu var bana diyor ki 4 çocuğa bakarım ama senin oğluna asla bakamam diyor o kadar ki zor bi çocuk o bu kadar olsun rahat edersin falan diyenler var ya yalan söylüyorlar eltimin 8 çocuğu var hep der çocuk büyüdükçe derdi de büyüyor gece uykuları benim çocukların 2 yaşından sonra düzeldi bu arada benim annem 2 kez ikiz doğurdu bende ikizim😂şükret şükret 😂😂
buketys emoseren Rabbım yardımcınız olsun hic kolay değil abüyüdüklerinde unutup belki bi cocuk daha isteyeceksiniz 😊 hem mükafatı olacak sonuçta bu dünya imtihan dünyası öbür tarafta Rabbımin size emanet ettiği çocuklara çok güzel baktığınız guzel kullar olarak yetiştirdiğiniz için nelerle odullendireceksiniz biz bilmiyoruz böyle düşünün ki rahatlayın yoksa başka insanların ne yaşadığına bakarak su an cok kolay olmayan hayatınızı kendinize zehir edersiniz
_YanakReisinAnnesii emoseren Tek çocuk olup bilmem kaç çocuğa bedel olan türden çok çocuk var maalesef. Sayıdan ibaret görmeyin,zor karakterli çocuk büyütmek gerçekten çok zor ve insanı yıpratıyor sayısının hiç önemi yok yani. Allah yardımcınız olsun sizinde.
emoseren bloommom dünya kadar şey yazmışım dert yanmışım sadece oraya takılmışsınız tabiki kimsenin emeğini küçümsemiyorum ama kimsede bana ya aynı işte falan demesin asla aynı şey değil içine girmeyen anlamıyor gerçekten 🤷🏻♀️ şuan saat 01.33 ve ben 5. Kez kalkıyorum bu çocuklar gaz döneminde değil diş de çıkarmıyorlar ve sabaha daha çok var anlatabildimmi?
emoseren aptallarsizii aman Allahım 4 ler 8 ler neler duyuyorum 😶🌫️ He bide bu arada bana ikizlerim erkek oldugu için sen bide ikiz kız dogurursun demiyorlar mı tam cinnet
rana0234 Kıyamam size,vallahi bende az önce tükendim postu açtım.Ne diyeyim ki herkes kendi yağında kavruluyor işte,Annelik çok zor gerçekten,Rabbim bizkere bol bol sabır ve şefkat versin inşallah başka türlüsü çok zor🫂🤲
emoseren rana0234 bazen diyorum ki şu hayatın fragmanı gösterilseydi fikrim değişir miydi acaba? Sonrada diyorum çocuk sahibi olmak için bekleyen yıllarca tedavi gören insanlar var ben nasıl böyle düşünebilirim …😢
emoseren buketys güzel bir bakış açısı. Bi miktar rahatlattı teşekkür ederim ☺️ eşim de diyor onların ruhu bizimle birlikte üflendi gelip bizi buldular ❤️
emoseren _YanakReisinAnnesii _YanakReisinAnnesii inanın bebeğimin birisi o zor karakterli dediklerinizden, diğeri nispeten daha uysal yani bende 2 değil 2.5 çocuk var gibi 😅
456PlayerEsra emoseren şimdiki çocuklar malesef böyle . Bakıyorsun altı temiz karnı tok yatağı rahat diş ağrısı da yok ateşte yok ama uyumak istemiyor diyor uyursam belki bişey kaçırırım aman Allahım 1 saat bile uyumamam lazım
MoonCrystal emoseren ay su cevabinizda hiç hiç hoş değil ya .bebeğim 15 aylık oldu ve ben sizin olduğunuz dönemler 15 dakikada bir uyaniyordum uyu uyan yapmaktan artık vücudum beynim ruhum bitmişti tek diye benimki sorun sayılmadı mi şimdi nedir derdiniz
emoseren 456PlayerEsra eskiler diyor ya biz yedirir yatırırdık sabaha kadar uyurlardı, ben bunu biraz şuna bağlıyorum ‘aman faydalı olsun aman vitaminli olsun diye yediriyoruz pekmezi avokadoyu cevizi çocuk bedenine sıgamıyo’ zamane çocukları bu yüzdem bi değişik .. eskiler hamur çorbasını dayıyodu çocuk bayılıp gidiyodu😏
456PlayerEsra emoseren bide arsız şükürsüz doyumsuz bi nesil yetişiyor farkındamsnz. Biz küçükken bi oyuncak olsun ne kadar severdik oynardık kendimiz bişeyler üretir yapardık. Şimdi bir oda dolusu oyuncak her istedikleri alınıyor ama gel gör ki hiç ilgisini çekmez her dışarı çıktığımızda başka bişey aldırır. Ya olsun alalım mutlu olsun onlar bizim en kıymetlilerimiz ama bu şekilde de doyumsuzluk oluyor. Ve eve geldiğimiz gibi bi kenara atar yada kırar
Ahsenbk emoseren çok haklısın ikiz kız anasıyım seni çok iyi anlıyorum özellikle o aylarda uyku gerilemesi mi nedir biz de çok sıkıntı yaşamıştık çok sık kalkıp dururlardı aynı anda 2 saat uyusalar rahat ettim sanardım. Unutma çevrende sürekli tek çocuktan bile şikayet edenler olacak sen onlara aldırış etme çünkü ikiz büyütmeden asla senin halinden anlamazlar. Seni çok iyi anlıyorum ama yalnız değilsin seninle birlikte ikiz büyüten herkes benzer şeyler yaşıyorlar ama zamanla düzelecek onlar büyüdükçe kolaylaşacak. Dertleri de büyüyor diyenlere kulak asma onlar olumsuzu çağıranlardan başkası değiller. Kimse bana yenidoğan döneminden daha zor diyemez her yeni ay daha da güzelleşiyor bir bakmışsın birlikte elele parka gittiğiniz zamanlar gelmiş. Zaman çok çabuk geçiyor şimdi ben o 7 aylık fotolara bakıp keşke daha çok öpseymişim diye iç geçiyorum şuan kaçıyorlar bile yakalasan da anca imkan dahilinde izin verirlerse (2 yaştan bildiriyorum)
emoseren Ahsenbk 2 yaş daha beter bunlar iyi günlerin dendi bana 🙃sizinkiler birlikte oynama evresine geçti mi peki?biz ikiz anaları olarak tek tesellimiz o çünkü
emoseren 456PlayerEsra ya işin bide o kısmı var henüz küçük benimkiler tanışmadım o evreyle ben. Biz bide herşeyden 2 tane almak zorundayız vay halimize
456PlayerEsra emoseren aslında sizin iki tane almanız doğru değil. Bi tane alırsanız ikisi birlikte hem oynamayı hem paylaşmayı öğrenecek
3oglanannesi 456PlayerEsra bazı şeyler ortak oluyor evet ama hersey olmuyor malesef.qyni yaşıt oldukları için abi abla kardeşi gibi idare etmiyorlar çok kavga oluyor.mecbur iki tane aliniyor
emoseren 456PlayerEsra şimdi tek alıyorum da büyüdükleri zamn ona aldın bana almadın benim oyuncağım senin oyuncagın muhabbeti çok oluyomuş. Bi tanıdığım fındıgı bile sayarak veriyorum eksik koysam beni sevmiyosun diyolar demişti
3oglanannesi emoseren hiç duzelmeywcekler korkutmak gibi olmasin.benimkiler şuan 10 yaşına girecek sürekli Bi inatlaşma kavga görsen bende senin gibi her yıl düzelecek umuduyla beklerdim ama malesef.kabullenmek en iyisi….birde tek çocuk diyorsunuz ya demeyin..ikiz baktim tek çocuk büyüten çocuk buyuttm demesin derdim malesef şimdiki bebeğim bu sözümü geri aldırdı bana..5.aylik oldu canimi çıkardı sürekli kucağımda huysuz.hala uyumadı..4 yasindakide hiç laftan anlamiyor…benim ikizler hareketli idi ama kandırmam çok kolay oluyordu uyumluydular bu sonrakiler daha zor bence tek olmasin rağmen.