Merhabalar.. 21.5 aylık kızım var ve doğduğu günden itibaren neredeyse her gün emerek uyudu.. tatil öncesi sonlandırmak istedim ve çok zor bir karardı… sabah gözünü açar açmaz meme isteyen bir bebek çünkü… neyse, yara bandı yapıştırdım göğüs uçlarıma, ağladı dokundu yara bandını emmeye çalıştı içime çok oturdu çok üzüldüm.. ama mecburum da… öğle uykusunu yapmadı mahzun takıldı hep… gece uykusuna geçmeden önce çok ağladı çok hırpaladı kendini ben de ağladım kıyamadım.. kucağıma aldım sarıldım seviyorum seni yanındayım dedim zorlandı zorlandı ama en son dayanamadı yavrum.
Bunları niye anlattım belki benim gibi hisseden düşünen vardır, meme yoksa bile annen var demek çok önemliymiş demek için anlattım. Hepinizin anneliğini sevgiyle kucaklarım…