19 aylık oğlum genelde abla ebe eda der onun harici canı isterse baba mama dede, bazen dediğimi anlar oyuncağını getir derim getirir bazen de anlamaz çok arkadaş canlısı bir çocuk görsün hemen koşar gider yanına bugün markete çıktık manavdan çilek alıp kıza yediriyor😅 bize de yediriyor ver derim ağzımı açarım mesela yedirir ama kendi asla yemez 😅 iştah hiç yok işine geldiği gibi davranıyor bana öyle geliyor dışarı çıktığı zaman açılıyor çenesi düşüyor birşeyler diyor ama bazen anlaşılır bazen anlaşılmaz gözlemliyorum şu an ki hal öpücük Atar taklit eder yani bir şeyi dedene gotur ver derim verir bazen anlamaz bilmiyorum normal geliyor bazen