Good_mother tabiki tercih ve evlat sizin ama çocuk yetistirirken tutarlı davranmak gerekir, ayy o yemez yaa diye önünde olumsuz konuşmalar yapmaktan kaçınmak gerekir, evet direnir ama baktı istedigi gelmiyo mecbur olanı yemeye basliycak. Ağlayarak istediğini yaptirmakla, var olan yemek yemeyerek istedigi yemeği abur cuburu yiyebilmek bence aynı kulvarlar. Tutarlı olmak diye söylemeye çalıştığım bu. Aynı şeyi görümcem bu sene ilkokula baslayan kızına hâlâ yapiyo, kızına özel onun yemeyi istedigi şeyler sofrada mutlaka olur. Ve dillerinde sürekli benim kızımın yemekleri yedigi, onların kızının seçici olduğu. Evet tabiki çocuktur cani ister, sevdiği şeyler illaki vardır, sevmediği şeylerde vardır ama sofraya konan neyse onun en azından 1lokma bile olsa tadına bakılır diye büyütüldük. Kızımın yemeyi sevdiği şeyler var tabiki, bilerek onu az koyarım ve diyorum ki tabağına diğer koyduklarım bittikten sonra istediğin yemeği hala doymadiysan sana verebilirim. Biraz istikrar ve gözyaşına dirayetle eminim sizde en yakın zamanda cozersiniz😊 1 öğün yemicem der, 2. öğün ağlar, 3. öğün baktı ki diğerlerini yiyip bitirince sevdigi yemekte tekrar gelecek yer yani.