Muhammet Kizlar yarın kahvaltıya ormana gitcez şimdi mayalı olcak ama şimdi yoğursam olurmu herangi bı ekşime tadında bozulma olurmu bilen anneler yardımcı olursaniz sevinecem😄
twobabymom_ Muhammet aksine eksi mayali hamurdan pisi daha güzel olur bende genelde akşamdan yogururum sabah erken yapacaksam eğer akşama yapacaksam öğlenden yogururum özellikle eksitirim hamuru daha çok severiz öyle
Tatlican Muhammet Ben kızımın beslemesıne hep öyle yapıyorum süper oluyor Ama buz dolapta tut yoğur ve direk dolaba koy
Muhammet Papatya5801 alexab BordoHuniliAnne Orenda_ nazliminannesi [silindi] myangelson Temizlikperisi Tatlican sevolin alinmom Lolik masterchefiniz buketys hira0502 Minnakordek canan6668 uykusuzanne__ zenginoldum AslanKadini_ Temizlikperisi AslanKadini_ canan6668 BordoHuniliAnne kizlar öncelikle şunu söyliyim fikir ayrılığı olduğu için kararsiz kaldım ve kalbimin sesini dinleyip dolaba koymadım sonuçmu?efsanehttps://mutluresim.com/images/2025/05/21/1vJ4Wm.jpg twobabymom_
Temizlikperisi Muhammet tavsiye etmem kötü oluyor canım birinin tavsiye üzerine mayalı hamuru dondurucuya atım direk çöp oldu erken kalkıp mayala herşeyin tazesi güzel
Muhammet Temizlikperisi canm gitcegimiz yol uzak saat 5 dekalkacam.( başka derdim yok sanki 5 de kahvaltıya gidiyom ) kargalar…… Yememiş kalkıp hamurmu yoguracam ahh ugraşamam anca smdi yoguracam 😄😄
zenginoldum Muhammet hayir mayalanip kabardjktan sonra buzdolabina koy. Ben cafe işlettim orda cok yapardik .aksamdan yogururduk,sabah pişirirdik puf puf olurdu.