Anneler bebeğim erken doğdu derileri normalin üstünde döküldü İktiyozis dediler değilmiş çok şükür patoloji çıktı ama ben çok yıprandım ruh gibiydim o geçti dedik beyninde Pvl var dediler mra gireceğiz yıllarca taşımadığım yükü taşıyorum çok yorgun ve bitkinim gerçekten 2 gün sonra anestezili mr var ne yapacağım bilmiyorum bazen kendimi suçluyorum ya yürümezse ya konuşmazsa diyorum yakinlarinizda böyle Pvl benzeri durum yaşayan var mı nolur iyi kötü bir şey diyin belirsizlikten yoruldum ben her çocuğun gelişimi iyi dediğimde ama Pvl serebral palsi olur geriler diyorlar 😭😭 çok yoruldum