Bebegm son 4 5 gündür emmiyo normaldede çok emen bi bebek degildi ama en azından gece emiyodu şmdi oda yok mzıırdanıyo aglıyo bazen bi uykuda acıktıysa diye giidp mama yapıyorum onuda yemiyo benimde için rahat etmiyo bu şeklde 9aylık olcak hala diş çıkmadı onun huysuzlugu var sanırım brzda sizlerde bu durumu yaşaayan varmı