İlk çocuğum kızım 2 aylık oldu 2 hafta önce tartı yapılmıştı 4.750 gram doğum kilosu 2.940 dı
Bazen semsert oluyor gögüsüm bazen normal bazen sanki süt yok gibi aam sıktıgım zaman süt fışkırıyor birde ebeler tazikli sütün demişlerdi sidikli bez de çıkıyor ilk zamnlar saat turuyordum artık kızım istedikce veriyorum günü gününü turmuyor bazen 1 saate bir emiyor gögüslerim hafiflediğni hissediyorum resmen dolmasına izin vermiyor bazen 3 saate bir emiyor o zaman taş gibi oluyor ağrıyor yetiyormudur sütüm