Angelmom303 bebeğim 3 ay 8 günlük. İstanbulda yaşıyorum. Doğduğu günden beri evde şapka ve eldiven giydirmedim.Battaniyeye de sarmadım. İçine ince bir askılı ya da kısa kol zıbın, üstüne tek kat tulum ya da alt üst takım. Gündüzleri çoraplı, gece yatarken muhakkak ayaksız tulumla ve zıbınsız yatırdım. Üstünü dahi örtmüyorum bu arada, çok serin olursa ince müslin örtüyorum. Evim de serindir ve bol bol havalandırırım. Doğduğundan beri herkes bir laf söyledi ama hiç umursamadım çok şükür bebeğimde hiç hastalanmadı. Terleyip üşüyen bebek hastalanabiliyor malesef. O yüzden önceliğim terlememesi. Ben de üstümü örtmem, genelde yaz kış ince giyinirim. Ne ben ne bebeğim gaz sancısı yaşamadık