elasvg Hanımlar merhaba sadece mama ile beslenip 6.ayda ek gıdaya başlayan var mı doktorlar bazen 5 ayda falan başlatıyormuş ama bana erken geliyor ya
desida Benim bebeğim sadece mama ile besleniyordu 4. Ayın ortasında doktor başlayabilirsin bu ayın sonuna doğru dedi mama sandalyesinde destekli oturup başını tutabiliyordu başladık bizde
Betulsark Benim kızım 5.ayin başında başladı mama meme devam etmiştik ama mamaydı yoğunluk yani arada gündüzleri emiyordu sadece. Kızım 5 aylıktı çok hevesliydi merak ediyordu vs bende başladım