buseg16 Kızlar kahvaltıda bebeğime cam rendede yarım cevizin yarısını rendeleyip kahvaltısında vermek istiyorum veren var mı
Papatya-eylul88 buseg16 evet 19 aylik hep veririm wefood organik tahin,pekmez, 1 tam ceviz rendeliyorum cam rendede kahvaltisinin sonunda çay kasigi ile veriyorum
oylesinebiri__ buseg16 robotan çekip bi kutuya koyuyorum un gibi oluyor zaten meyve püresi yoğurt pankeklere kullanıyorum
mamabear_ buseg16 ben veriyorum tahin pekmezine katıyorum arada ya da yulaf lapasına vs katıyorum. 7. Aydan beri falan veriyorum
buseg16 Papatya-eylul88 kahvaltısına katsam peki bende tam yumurta sarısı lor peyniri karışık pekmez koyuyorum cicibebe bir de ceviz diye düşündüm
bsrakurt meyve purelerine koyuyorum bazen haftada 4 gün falan tahin+keçiboynuzu özü veya karadut özüyle kahvaltı da yiyebilir tabi
betiii buseg16 muz + avakado +tahin +pekmez + ceviz Bazen de muz avakado yulaf unu ve cevizle pankek yaparım
Papatya-eylul88 oylesinebiri__ vitamini ölduruyor robot diyorlar kesci alet ya un gibi olunca bide.dogrumu acaba robottan cektirdiginuz icin soeuyorum yanlis anlamayin duydnzmu biyle bisey