1 ay önce 3 doz aşı olduk hastalandığımız için bir dozu yapılmadıydı ve koruyucu bir doz daha yapıldığı için gerek duymamıştı doktorumuz ama bu gün yine kedi tırmaladı apartmanımızın kedisi ve okadar sakin bir kediydiki nasıl yaptı bunu anlamadım ve çoz azbir çizik var ne kadar süre koruyor