Mihrimahimmmmmm Biz esimle cay sevmeyen gruptayiz.Kahvaltilarimiz da bile nadir iceriz.KIzim cay bilmez ama kayinvalidemle kayinpederim birkac kere versene cay agzindaki yumusasin falan filan dediler.Gerek yok dedim.Pekmezli su yaptim.biberona koydum icti.Cay vucuttaki demiri emiyor.Yararli bir sey degil yani.Siz de icmeyin bir muddet unutturun.