Atak ayından kalma özellik kazanmıştır. Karanlık sessiz ortam deneyin. Biz 7 aylığız 1 haftadır mamayı bıraktı sayılır bugün kontrol vardı valla bıraktım hocam elime ne geçerse yediriyorum bazen 5-6 öğün yaptığım oluyor dedim mama içmiyorsa yapacak bir şey yok istedikçe ver yesin sınırlama dedi. Aç kalacağına yesin napim ya