Arkadaşlar oğlum bir senedir ara ara burnu kanıyor ve alerjik rinit dendi Levmont kullanıyoruz daha öncede başlık açmıştım ama başına gelen var mı alerjik olması sorun değil ama bu kanama çocuğun hayatını bizim hayatımızı zehir ediyor ne parkta oyun oynatabiliyorum ne koşturabiliyorum düşer çarpar diye uyurken başında nöbetteyim burnunu çok kaşırsa sürterse diye artık çok yorulduk ve daha küçük olduğu için tampon yaptırtmıyor temizletmiyor yani bi gece uyanıyorsunuz ve çocuğun eli yüzü kan içinde . Bugün parkta kanadı çocuk sosyalleşemiyor bile o kadar üzülüyorum ki arkadaşların yanında oturup ağlamamak için zor tuttum kendimi doktoru daha küçük burun yakmayı kolay zannediyorsunuz dedi ama biz o kadar yıprandık ki bizi anlamıyor özele randevu aldım artık bi çare bi şey derler diye başına gelip tedavi sonuç alan ne bileyim bi yöntem bilen var mı Allah rızası için .