Kızlar tazyik sorunu nedeniyle bebişi sağımla beslemeye başladım malesef ki. Süt sağıp dolapa koyacağım boş vaktim oldukça. Bir kaç kere ısıtıp verdim ama doğru mu yaptım emin olamadım.
Buzdolabına koyduysam sütü 40 derece suyun içine sütü koyup bekletiyorum. Isınınca biberona döküyorum.
Buzluktaysa eğer musluk altında ılık suda eritiyorum tamamen sıvılaşınca yine 40 derece duya koyup bekletiyorum.
Böyle yaparsam soğuktan sıcağa ani geçiş olur mu? süt bozulur mu? doğru mu yapıyorum acaba