uykuyusevmeyenbebe Hanımlar bugun ilginç bir şekilde sağ kasığımda bildiğiniz bi damar seğriyor gibi pıt pıt atıyor kızıma hamileyken başlarda da bu şekilde atıyordu reglim biteli 4 gün oldu regl olmamış olsam acaba mı diyeceğim sizce neden olabilir
SuMisalii uykuyusevmeyenbebe gebelikten sonra uzun yıllar sanki bebek hareketi gibi şeyler hissetmek normalmiş. Damar seğirmesi,bağırsak hareketi oluyormuş genelde.
inci_taneleri Bacağını kasiyosan öyle yapar rahat bırakınca kendiliğinden geçer bende de oluyo bazen😄
uykuyusevmeyenbebe inci_taneleri bebeğimi 3-4 gündür ayağımda sallayarak uyutuyorum öncesinde kucağımda uyuyordu :)) ama aşırı derecede sinir bozucu oluyor sanki içimde bişey hareket ediyor gibi 🤣