sena68 tam bir aysa günlük 16,6 gram almış, benim bebeğim de günlük 16,7 gram almış bu ay doktorumuz düşük dedi. 4 aylık oldu kızım. Ben de emziriyorum baya ama kızım çok hareketli bir sn hareketsiz durmuyor doktor yediğinden fazlasını yakıyordur dedi. Daha sık emzir 1 hafta sonra gel 1 haftada 120 gram almazsa bi çözüm bulucaz dedi 🤷🏻♀️ emzirmekten memelerim sündü valla, buzlukta sütlerim var onlardan vereyim dedim biberonu kabul etmedi. Çişli bez sayısı fazla, memeden de mutlu ayrılıyor doymadığını düşünmüyorum ama daha nasıl kilo aldırcam bilemedim. Başlarda sütüm çok diye biraz stoklamıştım buzluğa ama biberondan içmedi 🤷🏻♀️