10 aylık bebek neden sürekli ama sürekli ağlar?Asla durmuyor yerinde,hareketli olmasını geçtim bu gayet doğal fakat uykusu olduğu halde saatlerce direnir ve çok ağlar, taş çatlasın yarım saat uyur,uyanınca yine ağlayarak uyanır,birşeyler yediremem yine ağlar,odanın kapısından çıkamam yine ağlar,tırmanır kucak ister, kucağıma alırım yine ağlar,kendini yere salar durmaz yine ağlar,artık beynimin içinde sadece ağlama sesleri var,bu çocuk neden boyleeeeeeee?Hastaneye götürdüm defalarca,idrar tahlili yapıldı temiz çıktı,ilk üç dışı tamamen çıkmış durumda,kulak ağrısı yok,kanda herhangi birşey var mı bilmiyorum,kan tahlili yapılmadı artık akıl sağlığımı kaybettimmm.😭