Ya burası hakkında pek iç açıcı seyler duymadım. Ankarada hiç bulunmamıstım eşimin işi dolayısıyla yasıyorum ve bu ilçeye taşınacağıZ. Dediğim gibi iyi şeyler duymadım biraz önyargılıyım. Argo tabirle kekoların yaşadığı bir ilçe gibi görünüyor yada öyle yansıtılıyor sosyal medyaya. Genelleme yapmıyorum gördüklerimi söylüyorum tabi emin olamamakla beraber. Sizce nasıl bir yer?