hiiloos Kızlar artık rutin olarak hergün girip bakar oldum diğer taleplerimde değişiklik var mı diye az önce baktığımda reddedildi olan ilk talebim devam ediyora dönmüş ama açıklama aynı duruyor sizde değişiklik var mı ✨
ikicocukannesi205_ hiiloos kadının bir tanesi az önce hayırlı olsun ödemeler gelmeye başladı dedi yorumlara baktım çoğu yoğunluktan giremiyorum yazmış PTT den mi alınacak yazmışlar anlamadım
Annemkuzum12 hiiloos merhabalar benim 2020 li 2021 li iki cocuk ve 2025 de mayisda 3. Cocugu dogurdumm her ay 5 bin tl mi alicam acaba Bi de esim kendi e devlettinden benim adima basvuru yapti sadece yeni dogan cocugun bilgilerini girmis diger ikisini de girmek gerekiyormuydu
hiiloos Annemkuzum12 sadece 2025 doğumlu çocuğun bilgisini girmek gerekir verirlerse de 5 bin alıcaksınız inş
Gzm__ yavruaslanlar 5 bin liraya altı üstü mü diyorsun 🫢😂 bn 300₺ için kaç yeri aradık gittik. En son bıraktım artık ardını aramayı
yavruaslanlar Gzm__ evet devlet 5 bin tl için insanları ordan oraya mesaj gelıyor red vs ne çok ugrastırdılar yatırın işte insanların ihtiyacları var
Gzm__ yavruaslanlar yanlış anladınız hak veriyorum ben size fakat verilecek tutarı az bulmanıza şaşırdım 😄🫢
yavruaslanlar Gzm__ yok cnm ben alamıyorum bebegim 2023😂 az da bulmuyorum devlet ıcın az paralar onu demek istedim aslında