[silindi] Annecikk bende sma ve onun arasinda kaldim aslinda🤔6aydir beni emiyo ek geceleri vermeyi düşündüm
Utkumm İlk doğumda aptamil kullandık kabız gaz bitmek bilmedi bebelac gold a geçtik çom şükür her şey düzeldi şuan 7 aylığız çok memnunum
Annecikk ikizannesi10 biz Bayadır onu kullanıyoruz kakasında iyi kilosu da ç 3 ay 21 günlük 7 buçuk kg olmuştur
Happytwins ikizannesi10 26 günlük ikizlerim var doğduklarından beri aptamil kullanıyorum en fazla iki gün yapmadıkları oldu. Sadece mama mı kullanıyorsunuz anne sütü alıyorlar mı?
Gizemdeniz ikizannesi10 canim sanmam oyle bir mama benimkide hep uc gunde falan yapardi mama yerken bende hep fitil kullanirdim ama 4gunu gecerse kullaniyodum bir kere 6 gun oldu fitil bile ise yaramadi lahman yaptirdik.Aptamil kullaniyodum.
Feyza06 ikizannesi10 hipp kullanıyorum canım gayet memnunum hipp combıotık deneyebilirsin gaz yapmadı bızde kusması da azaldı kakasını gunde 2 kere rahat yapıyor sadece tok tutma suresi cok kısa o yuzden cc mıktarı fazla oluyo az ıcersede kısa surede tekrar acıkıyo