Mircet ben 5 yasinda okula basladim, hatta ailem rica minnet kayit yaptirilabilecek bir okul bulmus zamaninda.
benim icin her zaman avantajli bir durum oldu, ozellikle universite zamanima geldigimde, su an yasitlarim daha yeni uzman olarak calisirlarken ben 2 senedir kidemli calisiyorum
simdiki cocuklar arsiz olabiliyolar biraz ama bence korkmayin