Bugün uyku eğitimi almaya başladık. Bebeğim 9 aylık ve hala kucağımda uyuyor. Dışarda asla uyumuyo çıt sesine uyanıyo. Yazda geldi havalar çok sıcak yapış yapış oluyoruz ve denize gitsek uykusu gelince ortalığı birbirine katacak uyumayacak. Bir cesaret uyku eğitimi almaya karar verdim. Öyle odada bırakıp çıkma gibi bişey değil. Kucakta uyutup beşiğine koyuyorsun ama bebeğim benle uyumaya alışık olduğu için çok çok ağladı. Her koyduğumda uyandı hem çok yoruldum hem bebeğim ağladığı için kendimi kötü hissediyorum. Uyku eğitimi alam var mı? Sonradan alışıyorlar mı ? Desteğe ihtiyacım var.