MommyNest Kızlar selam Bebeğim Aptamil kullanıyor ama kilo almıyor kilo aldıran mama tavsiye edermisiniz
suheyla92 MommyNest kilo alimi sadece mamaya bagli degil hatta doktorlar kilo alimi bakımından bütün mamalarin benzer oldugunu soyluyor.
noldubanaya Hipp, sma, bebelac hepsini kullandık hiçbiri kilo aldırmadı, aptamil kullanıyoruz Ramazan’dan beri o çok güzel aldırdı. Pronutra kullanıyorum.
newmo Meme ve mama olarak ilerliyoruz 3 aylığız aptamil kullanıyorum her ay 1 kilodan fazla kilo alır
ZeydsMom Kilo alimi bebekten bebege degisiyor. Kilo aldiran mama iyi mama demek degil. Sisirmesine gerek yok. Genetik faktorler bebegin yapisi bunlar onemli. Ayni mamayi iki ayri bebek icer biri kilosu yuksek olur biri az. Bu mamadan kaynakli degil yani. Saglikli olmasi onemli.
MommyNest ZeydsMom doğru ama yasıtlarını gorunce nedense bir tuaf oluyorum aceba iyi bakamadımmı diye düşünüyorum
Ecem__ MommyNest bebelac aldiriyor.eger bunyesi kilo almaya musaitse alir..eger zayif yapisi varsa bazen hic birsey fayda etmiyor
inciannes MommyNest hipp sma aptamil golden goat keçi sütlü mama denedik . Golden goat keçi sütlü olan aldırdı
gizem2716 Sma optipro günde bir kere veriyorum ben mama bazen hiç vermiyorum 70 günlük kız içeriği anne sütüne en yakın olan mamalardan biri deneyebilirsiniz şuan 90 ila 120 cc arası içmesi gerekiyor bebişim sizde ayına yada gününe göre kaç cc alması gerekiyorsa bakıp araştırıp öyle verin takipli olduğunuz bir doktor varsa danışın
KaranimEgem Kilo aldırıyor diyemem kesin olarak ama emzirmeye ek olarak hipp kullandım önceden güzel kilo almıştı