Canss3535 begolas bizimde sağlık ocağındaki doktor oyle çekmişti. Cocuk doktoru kızdı keşke yapmasaydı dedi. Bebek anne karnında da böyleydi her halükarda çişini yapıyor boşuna o işlem demişti. Bende 5 buçuk aylıkken özel bi klinikte sunnet ettirdim bitti gitti çok şükür 🙏
begolas Canss3535 hadi ya anlamadim zaten oyle bianda yapti ki cok moralim bozuldu simdi. Sizde de kizariklik olmus muydu oyle derisi soyulmus gibi
mavii_98 begolas tam olarak nereyi açtırdı anlamadım ama dediğinizden. Açtırdığıı yer beze deyip tahriş olabilir mi acaba biz 3 bçk aylıkken sünnet ettirdik. Oğlumun sünnet sonrası doktor demişti pipi ucu tahriş olursa pişik kremi sürün sürtünmeden diye aklıma o geldi
begolas mavii_98 inanin ben de tam anlamadim ucunda darlik var dedi pipi ucu derisini geriye kadar cekti
aysgll1 begolas biz de 5,5 aylığız geçen ay çocuk cerrahı aynı şekilde pipi ucu dar ve 1 yaşına kadar devlette sünnet yaptırmıyoruz dedi. Daha sonra çocuk doktorumuza gittik su fıtığı var 1 yaşına kadar bekleyelim dedi.
ummukerem begolas canım İstanbul Anadolu yakasında Dr engin yılmaz vak yorumları çok iyi. Biz de oraya yaptırmayı düşünüyoruz 2 aylık bebeğim yaparız dedi. Özel klinik 12 bin 500 nakit fiyatı medicalparka da gittik 18bin demişti o da yapıyor pendikte