Nefnanmom hırmonlu ve bakır olarak iki çeşit var benim bildiğim. Hormonlular 5 yıllık. Bazı doktorlar hormonlu öneriyor, rahim kanserinden koruyor ve hormonları da dengeliyor demişti doktor bana. Ama kadın doğum uzmanı arkadaşım adet sancı olmuyorsa hormonluya gerek yok neden hormon alasın durup dururken dedi. Bende bakır taktırdım. 3 sene oluyor sanırım. Bir sorun yaşamadım. Adet kanamalarım 4 gün sürerdi 5 gün oldu. Biraz daha da yoğun olmaya başladı ama çok beni etkilemiyor. Ancak son 4 aydır fln bir gariplik var, önden birkaç gün lekelenme va kanama oluyor hafif sonra 2-3 gün bişey yok sonra 4-5 gün adetim sürüyor çok yoğun. Spiral ile ilgili mi bilmiyorum, doktora görüneceğim bunun için.