Benimki de arada koluma yüzüme göğsüme vuruyor her zaman değil ama ve yeni başladı gibi 5 ay 5 günlük şu an, ses çıktığı için hoşuna gittiğini düşünüyorum, elimi uzatıp çak falan demeye başladım, alkış yapıyorum, kendi eliyle ses çıkarmayı öğrensin diye, tehlikeli bir şey olduğumu sanmıyorum.