dün menenjıt ve rota aşısı olduk 5 aylık 1 aydır beslenme vs herseyı çok ıyıydı dünden berı ne yıyor ne kakasını yapıyor, çocuk bır günde huy degıstırdı. Zaten 4 aya kadar beslenme reddı yaşadık 1 aydır ıyıydı zar zor düzen kurdum şimdi o da gıttı uyku esnasında verıyorum uyuyor altında yemıyor, rota da oldu kakasını yapmıyor bugün anlamadım vallahı