gizemmmnur Kızlar merahaba benim adetim 20 gün gecikti bugün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı kan verdim 1.20 çıktı sonradan yükselirmi
duruislife Testte var gözüküyor ama ne zaman kaldığınızı biliyor musunuz tahminen. Eğer adet tarihinizden önceyse 1.20 çok az. Sonra ise gayet normal 5 gün sonra tekrar kan verin 2-3 katına çıkmış olur
Yarenszr Benimde aynı silikti çizgiydi kan testi yaptırmadık direk doktora gittim 6 haftalıksın dedi kese gözüküyor dedi sende git doktora