Merhabalar bi tane 7 aylık bebeğim var. Son 1 aydır idrarda aşırı azalma var. Ilk azalma olunca hastaneye götürdüm. Tahlil verdik böbrek değerleri normal çıktı ama karaciğer enzimleri yüksek çıktı. Kontrol için bugün yine tahlil verdik yine yüksek çıktı. Bilgisi olan aynı durumu yaşayan var mı?