Kafayı yiyecem galiba düşünmekten 6 aylık bebeğim toplasan 2 gün de bi bezi anca doldurur ya doldurmaz belki de cis olarak gün de bi yada iki günde bi kakasini yapıyor ama cisi çok az arada bi ek gıda da bi şeyler veriyorum emerken de yutkunmasi falan oluyo mesela biraz daha emsin istiyorum ama kalkıyor hemen emme süresi de azaldı baya bazen gece sık sık uyanıyor mama versem mi bilmiyorum ilk cocugumda mama verdim 4 aylıkken sonra beni bıraktı sütüm de kesildi öyle olsun istemiyorum ama ne yapicam bilmiyorum yarın aşısı var bakalım kilosu boyu nasıl çok üzgünüm 😢☹😪
Uzun oldu kusura bakmayın:(