Üzülmemeye çalış canım, benim bebeğim de aynıydı sarılıkta oldu ama tedavi görecek kadar değil uzamış sarılık oldu, yaşadığınız yerde bi devlet hast. Arayıp sorun emzirme eğitimi veriyor mu biri diye laktasyon sanırım adı, ben eğitim araştırma hastanesine gittim eğitim veriyor bir hemşire orda sabit beni asla emmeyen bebeğim sayesinde emdi, kadın bize emzik ve biberon bıraktırdı sadece emzir diye ama çocuk çatladı ağlamaktan 2. Gğn biberon ve mama verdim sustu aç kaldı yavrum galiba ya da biberon çok seviyor bilemiyorum şimdi 45 günlük bazen beni emiyor bazen biberon buna şükür 🙏 aleynaozalpp14