cemretoomm hem emzirirken hem biberonla boğazına süt kaçıyor normal mi her seferinde kaçması (25 günlük)
babymamma cemretoomm memeyi bilmiyorum kızların yazdığı gibi tanzikli olabilir biberon içinde dr browns biberon öneririm hem antikolik hemde çok yavaş akışlı emme refleksini de geliştirir verilen parayı hakediyor
busrasil2019 cemretoomm emzirmeden önce sütünüzü biraz sağım yapın yani çok az. Biberon ise başlık değiştirebilirsiniz muhtemelen çok geliyor
Gokturkmom cemretoomm emzirirken makas yaparak emzirin(süt akışını yavaşlatıyor),biberon da avent öneririm anne memesine en benzer ve meme reddi yapmıyor hemde bu boğulma hissi olmaz
efeesraa Sütün tazyikli geliyordur emzirirken memeni c pozisyonunda tutup üstten hafif bastırmayı deneyebilirsin akış hızını azaltır