aybrtug benim kızım 2,5 yaşında bıraktı öğle uykusunu. Biraz küçük geldi ama çocuk hazırsa dayanabilirse bırakabilir. Şu an günler uzadığı için benim kızım da gündüzleri bazen uyumak istiyor. Saat erkense uyutuyorum. 4tennsonra uyumasına izin vermiyorum. Uyursa 5te kaldırıyorum